29.04.2013

blå mandag outfit

 bukser fra 5units, strik fra gina tricot, nike air force1 fra naked, tørklæde fra bechsøndergaard, cowboyjakke fra topshop, bumbag fra neye
Så er jeg hjemme efter en lang, men god dag i Århus sammen med min dejlige klasse! Vi startede hos min veninde, hvor vi spiste morgenmad - super hyggeligt. Så kørte vores forældre os til Århus, hvor vi mødtes i Bruuns Galleri. Jeg gik så rundt med min gruppe på strøget, og så fik vi lidt mad fra joe and the juice, så skønt. Da klokken blev tre, skulle vi i tivoli friheden. Super sjovt, men virkeligt koldt! Mine hænder var helt hvide og lilla, da vi var færdige, sååå.. Så kørte vi mod Aalborg igen, hvor vi spiste på Bones, derefter i lasergame, hvilket var virkeligt sjovt! Og ovenfor ser I mit outfit, hvad synes I om det? Kys

8 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare vildt hyggeligt, min lillebror havde også blå mandag i går, da var han bare i hansepark i Tyskland :)

    Hvordan gør du så dine billeder står ved side, af hinanden? hvilket program`?

    - Cecilie
    http://cillleerr.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Lækkert outfit, og hvor er du bare køn! <3

    Hvad størrelse er din cowboy jakke i? Mener at det er den jeg har set på længe, er bare lidt i tvivl om hvilken størrelse. Ligner lidt dig af figur, så det ville være dejligt at kunne gå ud fra din størrelse. :)

    - Sara

    SvarSlet
  3. Fedt outfit, det lyder til at du havde en super dejlig dag :-)
    nikolineanine.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Lyder vildt hyggeligt! Er vild med dine bukser -og resten af dit outfit :-)

    http://emiliesaltogintet.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Hvordan får du det til at stå skævt i toppen? :-))

    SvarSlet
  6. Eller mener, hvad hedder skrifttypen i toppen?:-))

    SvarSlet
  7. ÅRHHHHHHHHHHH HVOR ER DET FEDT!

    www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Det er et virkelig fedt outfit! Du er så smuk som altid ♥

    SvarSlet