03.03.2013

tired and exhausted





I min seng ligger lige nu en meget træt og udmattet Ida.. Jeg har nemlig været på øve-weekend med garden hele weekenden, hvor vi spillede musik stort set det meste af tiden. Og udover at skulle spille musik i sådan ca. 14 timer i alt, har jeg (sgu) heller ikke fået den bedste søvn, pga. jeg også har været halvsyg med ondt i maven og kvalme, så noget af tiden tilbragte jeg desværre på min luftmadras, imens de andre øvede.. Lige nu magter jeg bare ikke noget som helst, jeg er simpelthen så træt. Tanken om skole i morgen, får mig virkeligt lyst til at gemme mig langt ned under dynen, øv også. Men en super god weekend har det været! Hvad har I så lavet i weekenden? Kys


9 kommentarer:

  1. Men du er stadig skide smuk, selvom du er træt og har det skidt! Håber du havde en god weekend på trods af maven og kvalmen - og du er ikke den eneste, som ikke magter skole imorgen. Jeg skal tage et stort skridt, og snakke med en lærer om nogle ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du dejlige Cecilie!
      Jeg håber, at du fik fortalt din lærer om nogle ting, som var vigtige! Og at din lærer lyttede til dig.. ♥ Kram fra mig.

      Slet
  2. Åh. God bedring smukke Ida..

    SvarSlet
  3. Uh din seng ser så lækker ud! God bedring søde :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også sååååå lækker! Og tak.. ♥

      Slet
  4. Hvor redigerer du dine billeder? og med hvilke effekter? :-)

    mielouise.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg redigerer mine billeder i camera bag :)

      Slet