29.03.2013

pink bracelet



Et lille "D.I.Y." projekt som jeg har haft gang i. De er jo blevet vældig populære de her møtrik smykker, så hvorfor ikke bare lave dem selv meget billigere? Ja, det fik jeg så lyst til forleden aften i København, haha. Det er super nemt og I kan finde en masse videoer på youtube med tutorials på dem. Jeg er super glad for det og farven er virkelig perfekt! Især fordi jeg klæder mig meget i sort, så skiller den pink/orange farve sig lidt ud, hvilket gør ens outfit meget mere livligt, hehe. Jeg håber, at I nyder påsken! Jeg gør i hvert fald. Kys

22 kommentarer:

  1. er du hjemme?

    SvarSlet
  2. Vil du ikke linke en toturial til det?
    Haha kan ikke rigtig finde nogle gode videoer på youtube, som hjælper mig med det :)
    -Hvor meget snor har du brugt på at lave arbmåndet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Har brugt denne video - http://www.youtube.com/watch?v=DjLFp_tTBq0
      Har ca. brugt 40 cm til det :-) Klippede 50 cm, men skulle slet ikke bruge så meget!

      Slet
  3. Det er virkelig flot, og fed idé at lave det selv! :) xx

    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint :) Dejlig farve det har.
    Er vild med din blog :)
    Hvis min blog frister, kunne du så tænke dig at følges?
    Knus :)

    http://josefinechristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Det er et rigtig fedt armbånd du har lavet, og jeg er også vild med dit sorte møtrikarmbånd og din halskæde. Jeg kunne også rigtig godt tænke mig, at lave et armbånd, men jeg må desværre ikke fordi der jo er nikkel i nogle møtrikker - derfor ville jeg lige spørge om du har købt nogle møtrikker uden nikkel i og hvor du så har købt dem? :-)

    Jeg håber, du havde en rigtig god tur til København! ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt mine møtrikker i panduro, og jeg er næsten 100% sikker på, at der ikke er nikkel i! De koster dog 59 kroner for 20 stk, lidt dyrt måske, men rigtigt godt, når der (måske) ikke er nikkel i!
      Og tusind tusind tak ♥ Håber, at du har haft en god ferie! Kram

      Slet
  6. Din blog er virkelig fin, jeg følger dig nu via bloglovin'




    http://bysilke.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Pas på med at lave det selv, du kan få nikkelallergi :)
    - selvfølgelig ikke, hvis du har købt nogle møtrikker uden nikkel.

    Det er super fint :)

    SvarSlet
  8. SÅ fint armbånd søde. Ser så godt ud på dig.
    Håber du snart kigger forbi min blog igen - Kisses
    http://aveclamodebyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde! Kigger forbi nu. Kysss

      Slet
  9. HEJ IDA,
    Kan du ikke lave et indlæg hvor du viser hvad du har i din makeup organizer eller bare dine makeup samling?
    Hilsen en stor fan af din blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det kan jeg godt snart! Tusind tak for idéen :-) Altid godt med idéer!

      Slet
  10. Åh, hvor er det flot! Kunne spørge om det samme som over, hihi - det ville være ret hyggeligt :)

    SvarSlet