28.03.2013

konfirmations ønsker

| ur fra casio - sko fra nike free run 5.0 - - mascara fra helena rubinstein - macbook pro fra apple - ring fra jane kønig - lipstick fra mac cosmetics - moroccan oil produkter til håret |

Jeg skal jo konfirmeres i år den 28. April, hvilket jeg glæder mig utroligt meget til! Jeg har jo selvfølgelig kigget efter en masse ting, som jeg ønsker mig. Men mit største ønske må nok være en macbook pro, da jeg faktisk ikke har min egen computer. Ellers ville jeg da ikke have noget i mod at få alle de andre ting, hehe. Udgangspunktet er jo nok penge, så jeg kan jo altid købe tingene bagefter, hvis jeg nu ikke får dem. Hvad ønsker I jer, hvis I altså skal konfirmeres i år? Kys

17 kommentarer:

  1. Jeg ønsker mig også nike free run, kan bare ikke finde dem i butikker eller hjemmesider, desværre :(
    Så ønsker jeg mig også en Chanel parfume.

    SvarSlet
    Svar
    1. Her kan du finde nike free run :-) - http://www.5nikeoutlet.com/
      Gode ønsker!

      Slet
  2. Det kunne være super fedt hvis du lavede et indlæg efter din konfirmation med de gaver du har fået! :)


    Tjek meget gerne min blog ud, og måske lægge en kommentar:)

    http://life-is-pure-love.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal jeg da selvfølgelig gøre! ;-)

      Slet
  3. Jeg skal selv konfirmeres d. 27 og ønsker mig også en macbook pro :)
    Jeg har lige startet en blog på whowearebysonia.blogspot.dk så måske ville du kigge forbi?
    xx Sonia

    SvarSlet
  4. Lækre ting - ønsker mig også Maroccan oil!

    http://www.cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også bare så fantastisk!

      Slet
  5. Hej søde! Hvis det er kan du på http://www.superstar.dk/ finde Casio ure til billige priser. Bare så du ved det, haha!

    www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vidste det allerede godt, men tusind tak søde! ♥

      Slet
  6. Hej.
    Hvilken hjemmeside kan man købe nike free skoene, som er den samme farve som dem du ønsker dig?

    SvarSlet
  7. Vi skal konfirmeres samme dag, hehe. Af mine forældre ønsker jeg mig en Macbook Pro og et spejlrefleks kamera. Jeg har valgt kun at ønske mig penge af resten af min familie og venner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

      Slet
    2. Spændende! Jeg håber, at du får en dejlig dag. Kram

      Slet
  8. Hvilket program bruger du til at lave de de billeder? som fx. dine konfirmations ønsker?
    Håber du vil svare! <3

    SvarSlet
  9. hvor laver du dine collager?

    SvarSlet