04.03.2015

mac liquid eyeliner

Hej piger! Få dage efter jeg var kommet hjem fra skiferie, kom der en lille pakke ind af døren. Pakken var fra min veninde Klara, som var en lidt forsinket fødselsdagsgave, hehe. Men virkeligt sødt af hende at sende en! I gaven var der denne Liquid eyeliner fra MAC, som jeg har ønsket mig utrolig længe! Jeg er virkeligt taknemmelig for, at hun var så sød at give mig denne, da den jo er helt igennem fantastisk! Jeg er dog ikke den bedste til at lægge eyeliner, men jeg øver og øver, haha. Jeg håber på, at jeg kan få en winged eyeliner lige en skabet en dag! Går I med eyeliner, hvis ja, hvilken?
Kys

2 kommentarer:

  1. Hvor ser den fin ud!

    Kunne også godt selv tænke mig at blive god til eyeliner, og tænker at købe Maybelline's Masterpiece, da alle jo snakker så godt om den, og jeg ikke gider finde en helt masse penge frem til mac (som jeg ellers elsker) når det jo 'blot' er en eyeliner, jeg formentlig ikke kommer til at bruge hver dag. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mener selvfølgelig Master Precise ;))

      Slet