14.02.2015

going to austria

Hej pigeeer! Lige nu sidder jeg faktisk i bilen på vej til Østrig, hvor jeg skal være på skiferie i en hel uge med min mor, hendes kæreste og Nicolai. Det er første gang, at jeg skal på skiferie, og jeg er såå spændt! Det bliver virkeligt fedt at prøve. Det bliver fantastisk at tilbringe det meste af tiden ude på pisterne sammen med mine nærmeste. Ovenover viser jeg nogle ting, som jeg helt sikkert får brug for på skiferien. Hvid hjelm og briller er vel et musthave, da det er ret nødvendigt. Udover har jeg min cashmere hue og halstørklæde, som jo bare er de lækreste sager! Til sidst mine høretelefoner, da det altid er rart med lidt musik, hehe. Har I ferie nu, eller har I haft det? Hvis ja, har/skal i så på skiferie? Kys

1 kommentar:

  1. Er lige kommet hjem fra en uges skiferie i Italien for 6. gang - skiferie er super hyggeligt, så god tur!

    Ret misundelig på dit smukke tørklæde, træls at de er så pissedyre. :(((

    SvarSlet