01.12.2014

yesterdays

Cardigan - Vila / Ur - Daniel Wellington / Armbånd - nm_snake / Ringe - Line&Jo og Jane Kønig / T-shirt - Monki / Jeans - Dr Denim

Hej piger. Wow, det er egentligt længe siden, at jeg har vist jer et outfit her på bloggen. Dette er så hvad, jeg havde iført mig i i går. Kan I forresten spotte noget nyt? Faktisk er der hele to nye ting. Min nye cardigan fra Vila, som jeg fik i Adventsgave i går og mit nye armbånd fra Nm_snake på instagram. Jeg er super glad for min nye cardigan, da den bare er super lækker og utrolig blød. Udover det er den også dejlig varm, hvilket er et musthave i denne kulde!
I går var jeg oppe hos en ny veninde, og det var så så så hyggeligt. Jeg håber rigtigt meget, at hun og jeg kan få skabt et godt venskab sammen. Så ja, den måde tilbragte jeg min 1. Søndag i Advent. Hvad med jer piger? Hvad lavede I 1. Søndag i Advent? Kys



5 kommentarer:

  1. Årh, det er altid så dejligt med nye veninder. <333

    SvarSlet
  2. Super fint outfit! Hvilken størrelse er din v-ring? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er ikke sikker, men tror det er en størrelse 49 <3

      Slet
  3. Hvad hedder modellen af din cardigan

    SvarSlet