17.11.2014

essie summer 2014

Hej piger. For kort tiden siden modtog jeg disse tre fine neglelakker fra Essie af Billigvoks.dk. Farverne er fra dette års sommerkollektion, og står kun til 39-79 kr. inde på deres hjemmeside. Fra venstre ses farven Ruffles and Feathers, som jeg synes er ekstrem skriggrøn, men alligevel super fin, hvis man kan finde ud af at style den. Jeg vil enten sige, at denne neglelak skal sammensætte med et helt sort sæt eller hvidt sæt, i hvert fald et enkelt sæt tøj. I midten er der farven Roarrrrange, som også er okay skrigfarvet. Jeg kan rigtig godt lide den, da jeg har søgt en orange neglelak længe, men det er nok ikke meget, den kommer til at blive brugt, desværre. Men ellers super fin! Den sidste neglelak hedder Fierce no Fear, som er en super flot brunlig farve, som jeg helt sikkert kommer til at bruge meget i løbet af vintermånederne! Hvad synes I om farverne? Kys

3 kommentarer:

  1. Super fine farver, dejligt med et indlæg. <3

    Håber du vil tjekke min blog, der er nye indlæg: annamoellerlarsen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. årh du er bare storforbruger af essie neglelakker, haha! :-D

    SvarSlet
  3. Ville så gerne have den sidste, de er alle så fine. <3
    http://originalflavouroffashion.blogspot.dk

    SvarSlet