04.10.2014

these colors of essie

Hej piger. Lige nu er jeg på social-weekend med Aalborg Garden, men derfor synes jeg ikke, at I skal snydes for et indlæg. Jeg har hele ugen ligget med migræne - og døjer desværre stadig med det. Jeg er rigtig træt af migræne, da det ofte forhindrer mig i en masse, men jeg bliver også bare nødt til at komme lidt ud i andre omgivelser end her hjemme. Nå, men dette indlæg vil omhandle mine tre nyeste Essie neglelakker. De blev købt på færgen på vej hjem fra Sverige i sommerferien. I deres shop på færgen, havde de tre Essie neglelakker for to's pris. Med det var de også lidt billigere, da den svenske krone er lavere end den danske, what a buy! Jeg valgte i samarbejde med min mor disse tre neglelakker i rødlige farver. Første fra venstre side hedder Eternal Optimist - den er super fin og neutral. Perfekt til hverdags-brug. Farven i midten hedder Thigh High og er bordeaux farvet med glimmer i, som jeg elsker! Den bliver i hvert fald en af mine favoritter her til efteråret/vinteren. Den sidste neglelak i rækken hedder A Cut Above. Denne er også bare super til finere anledninger. Hvad synes I om dem? Kys

2 kommentarer:

  1. Super fine farver er vild med Eternal Optimist! :-)

    annamoellerlarsen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det nogle virkelig skønne farver, elsker alle Essie farver - Jeg kan nu meget godt lide A Cut Above og Eternal Optimist! <3

    thebeautifullmess.blogspot.dk

    SvarSlet