21.10.2014

soap opera body butters

Hej piger. Jeg har været så heldig at få lov til endnu en gang at teste nogle af Billigvoks.dk's lækre produkter. Denne gang blev det til disse to body butters fra et mærke som hedder Soap Opera. Jeg valgte to forskellige med duftene Spanish Rose og Vanilla. Begge produkter er beregnet til normal/tør hud, hvilket slet ikke overrasker mig. De er super lækre at smøre på og nemme at have med at gøre. Deres cremekonsistens er egentligt ret tyk, men det kan jeg godt lide, da jeg føler, at det hjælper min hud mere intenst så. Jeg kan i hvert fald godt anbefale disse produkter, men hvis jeg skulle anbefale bare én af disse to ville det klart være Vanilla. Den dufter så super lækkert og varmt i det, hvor den anden er lidt mere skrap i duften. Begge body butters kan købes på Billigvoks.dk til kun 19 kr. pr. stk. Har I prøvet dem før? Kys


Ingen kommentarer:

Send en kommentar