31.10.2014

bioderma sébium


Hej piger. I fredags tog jeg og søgte rundt på internettet efter nye renseprodukter til min hud, da min hud er slået fuldstændig ud efter at have været utrolig ren henover sommeren. Pludselig slog det mig, at rigtig mange har snakket om Bioderma her på det sidste, så det kiggede jeg selvfølgelig lidt nærmere på. Af hvad jeg læste på nettet, så skulle produkterne være gode til både at fjerne makeup, men også mindske huden for urenheder. Derfor tog jeg ned på vores apotek, som ligger nær mig, hvor jeg spurgte om de kunne bestille det hjem til mig - og det kunne de! Så jeg var nede at hente produkterne i mandags på apoteket, og indtil videre synes jeg, at de virker udmærket. Jeg valgte en Sebium H2O rensevand på 250 ml, som eftersigende skulle fjerne makeup og rense huden effektivt uden at tørre den ud. Til rensevanden bestilte jeg en fugtighedscreme som hedder Sebium Hydra på 40 ml. Jeg glæder mig i hvert fald meget til at komme ordentligt igang med disse nye renseprodukter. Har I nogensinde prøvet Bioderma? Kys

6 kommentarer:

  1. Hvad ligger prisen på? Jeg har overvejet at prøve Bioderma, - alle snakker jo om det :-P

    SvarSlet
  2. Jeg bruger Bioderma som make-up fjerner det er fantastisk!

    SvarSlet
  3. Har aldrig prøvet dem, men overvejer virkelig meget :)

    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  4. Hvad måtte du betale? :)

    annamoellerlarsen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Har hørt en masse om dem, men har dog aldrig fået mig taget sammen til selv at prøve :)

    kys http://erica-schou.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Hey!
    Elsker din blog og prøver at lave en selv og da jeg syntes din er rigtig fin ville jeg høre hvilken skabelon du bruger og sådan.
    Knus

    SvarSlet