27.08.2014

new mac eyeshadows

Hej piger. Som I kan se ovenover, så har jeg købt to nye øjenskygger fra MAC. Købet gjorde jeg mig over en salgsside på facebook, som vi har i Aalborg og omegn. Dermed kom jeg kun af med 50 kr pr. stk. Øjenskyggerne har næsten ikke være brugte, så derfor tænkte jeg, at 50 kr var utroligt billigt, især når de koster 150 kr fra ny af. Begge øjenskygger er helt utroligt pigmenterede, hvilket jeg elsker ved MACs øjenskygger! Den første øjenskygge hedder Star Violet og er i finishen Veluxe Pearl. I potten ligner det, at den er sådan rødlig/brun, men når man får den på er den mere bronze agtig, hvilket jeg elsker! Jeg var meget spændt på denne farve, men jeg tog alligevel chancen, og det viste jeg jo kun at være godt. Den blå-grønlige øjenskygge hedder Steamy og er i finishen Frost. Denne farve er også helt utroligt smuk. Den kan godt være lidt kraftig, men hvis man toner den ud, er jeg sikker på, at den bliver utrolig fin! Hvad synes I om dem? Kys


5 kommentarer:

  1. Ih, hvor er de fine! Vil meget gerne se dem i en tutorial. :-)

    Tag meget gerne et kig på min blog - det vil betyde meget!
    annamoellerlarsen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal se om jeg ikke kan få lavet en video <3

      Slet
  2. Din blog er så super sød! Men jeg ved ikke om det bare er på min computer (MAC book pro 13''), hvor din blog er ALT for bred til skærmen, dette irriterer mig faktisk utrolig meget! Fordi alt andet er bare utrolig godt, herinde :-)

    xxx
    emiliecberg.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Emilie! Jeg har før hørt, at min blog er alt for bred til macbook 13, men jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal gøre ved det, andet end at I bliver nødt til at zoome ud :-)

      Slet
  3. Hvor er de fine, især den blå! wow

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet