06.08.2014

if I was a rich kid

If I was a rich kid


Hej piger. Lige nu sidder jeg for mig selv oppe på mit værelse, hører musik og sukker over disse monster fede items! Som overskriften siger, hvis jeg var et rigt barn, ville alt dette tilhøre mig, hehe. Noget jeg især har sukket over længe på denne collage, er de smukke sandaler med nitter fra Balenciaga. De er så stilrene og perfekte, åh.. Jeg har dog ikke lige tretusinde kroner, som jeg kan hive op ad lommen, desværre.. Men de må være på ønskesedlen, og så må jeg bare spare op, hehe. Ellers er jeg også heeeelt vild med det smukke tørklæde oppe i højre hjørne fra Lala Berlin. Hvis bare jeg havde pengene.. Men ja, man har vel lov til at drømme lidt, ikke? Har I jer nogle drømme køb? Hvis ja fortæl da om dem! Kys

6 kommentarer:

  1. Hvis man havde pengene, årrrh... <3

    matildesblog.com

    SvarSlet
  2. Mit største drømme køb må være.... en Balenciaga City taske, den er bare er perfekt! :)

    SvarSlet
  3. Ville ikke have noget imod at eje alt på kollagen :-)

    olineama.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Jeg har en erfaring med at en god blanding af billigere alternativer, blandet med de dyre køb, giver et smukt resultat i enden. Selv er jeg indehaver af både dyre ting alt fra Marc by Marc Jacobs, Chanel, Kenzo and so on. Men min garderobe indeholder også utallige ting fra H&M, Zara mm. Dog drømmer jeg om at eje en taske fra Stella Mccartney, endnu har jeg dog bare været for nærig til at give så mange tusinde kroner, for en taske der ikke engang er af læder men plastik/faux skind. Keep on dreaming og måske en dag hænger den på min knage!
    - Kig forbi min blog (under ombygning, så står lidt stille pt.)

    xxx
    emiliecberg.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Ville så gerne eje en chanel taske. De er så smukke! :)

    http://fashiionistah.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. TASKEN!!!<3

    http://justanotherpaiir.blogspot.dk

    SvarSlet