03.07.2014

matas summer buys

Hej piger. I fredags var jeg en lille tur inde i byen, fordi jeg bl.a. skulle købe mine nye birkenstock sandaler og fordi jeg skulle købe nogle basic ting til min sommertur med garden. Jeg ende ud med at købe to lækre sager fra Matas. Først kiggede jeg lidt rundt og så så jeg at på essie hylden var alle neglelakkerne sat ned med 50 kr, så jeg snuppede selvfølgelig denne lyserøde farve med hjem, fordi den kunne jeg simpelthen ikke undvære, hehe. Navnet på den er Cute as a button, hvilket beskriver den meget godt. Udover neglelakken havde jeg længe kigget efter en bb cream fra Garnier, og jeg endte så ud med at jeg endelig fik den købt. Jeg købte den i medium, da den skal kunne passe mig i sommerperioden, og så var den jo heller ikke specielt dyr. 80 kr eller sådan noget. Hvad synes I? Kys

7 kommentarer:

  1. Virkelig flot neglelak! <3

    www.matildesblog.com

    SvarSlet
  2. Hej Ida. Jeg har selv en blog. Kan du hjælpe mig med hvordan jeg får titler, datoer osv. hen på midten, ligesom på fx din. :)

    SvarSlet
  3. Elsker den neglelak dér! Wauw<3

    http://dragonscale-s.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Så fin neglelak! Må stoppe med at bide negle! ;)

    JosefineChristensen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Fin neglelak! Har den også selv :-)

    SvarSlet
  6. virkelig fin neglelak, en rigtig sommerfarver. hi hi :-)

    SvarSlet
  7. Den er virkelig flot, denne der neglelak :)

    http://rosadolleris.blogspot.dk

    SvarSlet