22.07.2014

abercrombie & fitch

Hej piger. I går da jeg kom ind ad døren lå der en pakke på bordet, hvor der tilfældigvis stod mit navn på. I pakken lå der denne fine tee, som jeg bestilte fra abercrombie & fitch for et par uger siden. Jeg havde længe kigget på nogle graphic tees fra deres hjemmeside og endelig tog jeg mig sammen og bestilte en hjem. Det blev så denne tee, som jeg synes er utrolig sød og fin. I sig har den faktisk lidt glimmer, hvilket jeg synes rigtig godt om! Udover det er stoffet helt utroligt blødt og dejlig tyndt. Trøjen kostede mig kun 21,60 € og kan købes lige her! Hvad synes I om Abercrombie & fitch? Kys

10 kommentarer:

  1. Jeg synes abercrombie & fitch har nogle fine, basic tees, men jeg har ikke taget mig sammen til at købe en endu. Din er rigtig fin :))

    http://miriamhart.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg har en del fra abercrombie, jeg synes dog ikke det er så fedt som det var sidste sommer, ved ikke om det bare er mig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg ikke helt.. Kan ikke helt følge dig?

      Slet
  3. Hej Ida. Trøjen er super fint, kommer er told på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej der er ikke told på, da den bliver sendt indenfor EU <3

      Slet
  4. Den er SÅ fed!
    Hvor meget betalte du for fragten?

    SvarSlet
    Svar
    1. Så vidt jeg husker, så var fragten gratis!

      Slet
  5. Elsker stort set alt deres tøj! Tror også snart det er på tide at jeg får bestilt en pakke hjem! :-)

    http://karolinehaugaard.blogspot.com/

    SvarSlet