27.06.2014

update


Hej piger! Som nogle af jer sikkert ved, så rejser jeg til Slovenien med min garde i morgen tidlig, og derfor ville jeg lige forberede jer på, at jeg nok ikke er til at komme i kontakt med, meeeen.. Jeg har selvfølgelig planlagt omkring seks indlæg til jer, som jeg vil fordele over de ti dage, som jeg er væk i. Jeg håber, at I kan bære over med det. Jeg glæder mig i hvert fald super meget til at komme væk fra Danmark og bare nyde solens varme og opleve en masse nyt. I må have en rigtig dejlig sommerferie til vi ses igen! Kys

4 kommentarer:

  1. Fineste billede - god tur! Hvor er bøllehatten fra? :))

    SvarSlet
  2. Skønneste ida mus, ha en dejlig ferie <3

    SvarSlet
  3. Hej Ida, jeg er fast læser og stor fan af din blog. Men der er en ting der irritere mig en smule, jeg syntes stort set aldrig at se at du svarer på dine læseres kommentarer, hvilket jeg ikke syntes er helt ok. Jeg forstår udemærket at man ikke skriver tak til hver eneste kommentar eller ikke svarer på upassende eller ubehagelige kommentarer. Men jeg syntes at det er en smule uforskammet ikke at svare på dine læsere almindelige spørgsmål eller søde kommentarer! Bare en lille tanke og opfordring her fra :-)

    SvarSlet
  4. Tak og i lige måde, hav en rigtig god tur!
    super godt billede btw.:)

    isabella-jl.blogspot.dk

    SvarSlet