19.05.2014

monocle ring by Maria Black

 

Hej piger! Så er der hverdag igen, dog har jeg fri næsten hele ugen. Jeg skal nemlig op til mundtlig matematik prøve på onsdag, så ønsk mig gerne held og lykke, hehe. Jeg har i weekenden haft besøg af min kæreste, og gæt en gang... Han havde selvfølgelig en gave med til mig. I den fine indpakning lå der en ring fra maria black. Gud, hvor er jeg lykkelig over at have den siddende på min langefinger. Den er simpelthen så fin og enkel. Kunne man ønske sig en bedre kæreste? Mit svar er i hvert fald nej. Jeg elsker den dreng så højt. Hvad synes I om ringen? Kys

8 kommentarer:

  1. Hvor er det en skøn ring, den er virkelig fin og flot!

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Den ring er noget af det fineste! Har selv overvejet at købe den mange mange gange :)

    SvarSlet
  3. Ihh, hvor er du altså heldig! Den er så fin!

    SvarSlet
  4. Ihh hvor er den fin, og sikke en sød kæreste du har! :-)

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Har overvejet at købe den mange gange - den er noget af det fineste! :-))

    Ej hvor er det bare sødt af din kæreste, det må være så dejligt at få så mange fine ringe. <3

    annamoellerlarsen.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Den er så enkelog fin! :-)

    benyasuwan.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Hvor er den fin Ida! :)
    Håber du vil kigge forbi min nye blog.
    Amalie,
    sundesager.dk

    SvarSlet