07.04.2014

Esprit sponsor article

Klik på billedet for at se link til de forskellige ting fra Esprit

Kendte du mærket Esprit? Det gør du vel, jeg tror, at vi alle mindst én gang i vores liv har set de sprudlende røde bogstaver stavet som ESPRIT. Esprit producerer moderne og prisvenligt tøj til stort set alle aldre i hele verden. Fra mand til kvinde og helt ned til spæd. Tøjmærket fik sin debut i 1968 i San Fransisco, og siden da har mærket formået at holde de skiftende modetendenser og hele tiden været på banen med nye kollektioner året rundt. Det er vigtigt for Esprit at kunne forhandle deres tøj til fornuftige og attraktive priser. Faktisk sælger Esprit også boligtilbehør såsom lækre puder, håndklæder, tapeter osv. Esprit har over 600 butikker og 13.000 forhandlere liggende verden over i 40 forskellige lande.

Lige nu på deres danske hjemmeside www.esprit.dk har de lanceret deres helt nye “swim & beach” kollektion, som selvfølgelig består af sommerens nyeste bikini/badedragt tendenser. Herunder kan du bl.a. også købe lækre tilbehør til din strandtur, hvis du altså er en havfisk. 

På billedet ovenover ser I to lækre forårs sæt, som jeg satte sammen her forleden dag. Jeg gik i forårshumør og fik lyst til at shoppe alle mine penge op. Som I ved så er jeg faldet pladask for slip on tendensen. Med det tjekkede jeg lynhurtigt deres udvalg af sko på hjemmesiden, og gæt en gang.. De havde slip on’s i mange forskellige varianter! Jeg regner helt klart med at skal have fat i et par, men nu må vi lige se hvor langt pengepungen rækker. Derudover er hvide jeans og boyfriend jeans et must her til foråret! Blå og hvid er en virkeligt fed kombination, og den modetendens vil jeg helt sikkert tage brug af. Hvad synes I om dette lidt anderledes indlæg? Kys

6 kommentarer:

  1. super fedt ida, ikke lyt til dine haters, somebody loves you
    i love you

    SvarSlet
  2. Virkelig fedt indlæg!! Bare fortsæt det gode arbejde søde Ida <3

    SvarSlet
  3. Sindsygt fed collage! Og tingene er virkelig også nogle, som man gerne vil eje. Dog syntes jeg at tingene er lidt for dyre på Esprit. Jeg foretrækker at få noget mere for pengene og ville nok kun købe noget fra hjemmesiden, hvis det var noget, jeg vidste at jeg ikke kunne få andre steder!
    Syntes i øvrigt at du har en pisse fed blog og du har helt klart fortjent alle de følgere, du har!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg ved ikke med om det er dyrt, men det er jo op til ens egen pengepung :-)
      Og tusind tusind tak! Jeg kigger din blog med det samme <3

      Slet
  4. Virkelig fed collage, hvor du har fundet en masse fede og lækre ting fra deres hjemmeside. Der er mange af de ting derpå, jeg helt klart gerne
    vil iføre mig, og have hjemme hos mig. Da det er fede og gode ting! Din blog er så fed og fin!

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet