01.02.2014

waking up next to the best girls


Hej piger. I dag vågnede jeg op til mine dejligste veninder, som havde fejret min fødselsdag sammen med mig i går aftes. Det var så hyggeligt at have dem her, og deres gaver var helt perfekte. Lige hvad jeg havde ønsket mig. En bedre aften kunne det ikke være blevet. Og I er vel interesseret i at se, hvad jeg fik, ikke? Jeg kan i hvert falde sige noget beauty relateret. Forresten så er der en ny video på vej op, så hold øje med min youtube kanal og selvfølgelig også bloggen. Jeg håber, at I nyder jeres weekend vel som jeg gør. Kys

3 kommentarer:

  1. Årh det ser lækkert ud! Glæder mig til at se gaverne og videoen :)))
    Knus

    SvarSlet
  2. de der pandekager ser helt fantastiske ud, vil du ikke skrive opskriften? <3 :))

    SvarSlet
  3. Ved ikke om du ser den her kommentar men prøver lykken;)
    Hvilket program har du brugt til og redigere billedet med det ser super flot og stilrent ud!
    knus- Isabella-jl.blogspot.dk

    SvarSlet