10.02.2014

new watch


Hej piger. Nu synes jeg, at det er på tide, at I skal se mit nye ur. Uret er fra mærket Daniel Wellington, som kører samme koncept med alle deres ure. Den eneste store forskel på dem er farven og remmen på uret. Uret har kostet mig 1200 kr, hvilket er sådan okay dyrt, men jeg havde nogle penge liggende tilbage fra julen af, hvor jeg fik 1000 kr af min far, så dem havde jeg gemt, til at jeg fandt noget nyttigt at bruge pengene på. Jeg er simpelthen blevet så træt af mit casio ur, for det første er det guld og for det andet synes jeg ikke, at det klæder mig, haha. Men dette ur, det er så klassisk og enkelt, at det kan gå til alt. Dette er et køb, som kan bruges i de næste mange år og gør mig så glad hver gang, at jeg kigger på det. I kan finde uret lige her. Kys

11 kommentarer:

  1. Åh, det er så kønt!

    http://fairestaddiction.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Wow, Ida, det er godtnok smukt!!!

    SvarSlet
  3. Mega fedt ur :-)
    Asimplefeather.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot!! :)

    Josefinechristensen@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Josefinechristensen.blogspot.com* :b

      Slet
  5. Super lækkert ur du har fået købt dig Ida!

    SvarSlet
  6. Hvor er det dog lækkert! Har i lang tid også ønsket mig, det med den rød, hvide og blå rim<333

    // www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet