28.01.2014

outfit in the snow

tee - acne, jeans - dr denim, boots - dr martens, cardigan - H&M, nailpolish - essie, jewelries - jane kønig, line&jo, pilgrim

Hej piger. Så blev det tirsdag, og jeg har i dag lyst til at vise jer mit outfit. Det er bla. bestående af et par sorte jeans, en acne tee, lidt smykker, fin neglelak og selvfølgelig en cardigan, som I kan se på baggrunden, så er det ret så koldt udenfor. Nok om det, så har jeg lige lyst til at fortælle jer noget. I morgen skal jeg til frisøren og have klippet ca. 10 cm af. Jeg er rigtig ked af at skulle undvære mit lange hår, men det er ikke rart med følelsen af, at det er utroligt slidt. Jeg trænger til en opfriskning og den følelse tror jeg vi alle kender. Jeg glæder mig til noget nyt, mit hår gror jo ud igen med tiden, hehe. Kys

6 kommentarer:

  1. Super skønt outfit. Er vild med din tee!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Elsker simpelthen cardiganen og tee'en! Lækkert outfit, og rigtig gode billeder. :-)

    Knus Anna

    SvarSlet
  3. Jeg elsker simpelhent alle dine outfit, men din cardigan og støvler.. Dem er jeg helt vilde med! <3

    Knus Cecilie
    - Tag gerne, et kig forbi :)
    ceciliesfashionblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. hvem er ringen fra?

    SvarSlet
  5. Hvor meget vejer du?

    SvarSlet