12.01.2014

a night with my family and boyfriend


Hej dejligste piger. Her får I lige nogle stemningsbilleder fra i går aftes, hvor jeg fejrede min 15 års fødselsdag, dog har jeg officielt først fødselsdag på tirsdag, men da Nicolai var her, så ville jeg holde den her i weekenden. Det var en super hyggelig aften. Min mors familie kom, og så pakkede jeg lidt gaver op, som I jo også ser et lille sneakpeak på, hehe. Derefter satte vi os til bord for at spise den lækreste hjemmelavet sushi! Og selvfølgelig sluttede vi aftenen af med lagkage, boller og varm kakao. Forresten, da jeg skulle puste de 15 lys ud på kagen, der skulle der jo være ét lys tilbage, så det betød, at jeg havde én kæreste. Og gæt engang, der blev et lille lys tilbage, haha. Det var en super fantastisk aften! Hvad synes I forresten om sådanne indlæg? Kys

15 kommentarer:

  1. Synes sådanne indlæg er super hyggelige - fordi de er lidt mere personlige :) Og forresten, virkelig virkelig sødt billede af jer to tilsidst!! <3

    SvarSlet
  2. Hej Ida, virkelig en fin blog du har dig! Følger dig nu. Jeg har set at du har den fine love tag halskæde fra Jane Kønig - har du mulighed for at fortælle mig længden på din? Man kan nemlig få den i 3 forskellige størrelser, men jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge! Knus <3

    SvarSlet
  3. sikke nogle dejlige billeder, super sødt billede af dig ved kagen, og billedet af dig og din kæreste.
    Maden ser super lækker ud! Tillykke med de 15 år.

    Jeg har en spøgerunde kørende på min blog, det vil glæde mig rigtig meget hvis du gad kigge forbi og stille et par spørgsmål
    http://every-part.blogspot.com/2014/01/sprgerunde-jeg-tnkte-at-nu-hvor-jeg-har.html

    hav en dejlig dag.
    Knus

    SvarSlet
  4. Elsker billedet til sidst, i ser virkelig søde ud sammen.

    http://fairestaddiction.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Elsker de lidt mere personlige indlæg, og hvor ser I søde ud til sidst!
    Tillykke med de 15 på tirsdag :*

    // annakatrines.blogspot.com
    kig gerne forbi, hvis du får lyst ;)

    SvarSlet
  6. Gaaal i passer så! godt sammen :)

    SvarSlet
  7. Hvordan for du din overskrift imidten?:)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Ej, hvor er I pisse søde sammen!
    Tillykke med fødselsdagen på tirsdag :) <3

    SvarSlet
  9. TILLYKKE!! <3

    Vil du ikke følges, som faste læsere? <3 <3

    SvarSlet
  10. Sikke et hyggeligt indlæg, hvor ser sushi'en og gaverne lækre ud! Som de andre også siger, virkelig sødt billede af jer to til sidst. Glæder mig til at se nærmere på dine gaver! Knus Anna

    SvarSlet
  11. Hvor er I dog kære dig og Nicolai! Hvor ser det hyggeligt ud Ida, håber du havde en god familie fødselsdag :)

    SvarSlet
  12. Tillykke!! Det ser ud som om at i havde en meget hyggelig aften :)

    // isasjournal.blogspot.co.nz

    SvarSlet
  13. Tillykke (: Det sushi ser simpelthen for godt ud. Mums.

    SvarSlet
  14. det er hyggeligt, men gad godt at se gaverne sådan helt agtigt

    SvarSlet
  15. I er så søde sammen! Stort tillykke! :-)

    SvarSlet