21.12.2013

tonight's outfit


 buksedragt, moss copenhagen - armbånd, hjemmelavet - neglelak, naf naf og essie - støvler, dr martens - ur, casio

Om et par timer skal jeg mødes med hele familien inde i Aalborg på en lækker restaurant. Grunden skyldes til en hyggelig aften ude er, at min moster har amerikanere på besøg. De er simpelthen så venlige. I går var de et smut på besøg hos os, så det bliver spændende at se dem igen. Oveni det får jeg trænet mit ikke så gode engelsk, haha. Hvad synes I om mit outfit? Kys

11 kommentarer:

  1. jeg er synes bare generalt at moss copenhagen´s buksedragter er alt for fede !

    SvarSlet
  2. hvad for noget slags snor har du brugt til armbåndet?

    SvarSlet
  3. kan du ikke lave nogle flere bloganbefalinger

    SvarSlet
    Svar
    1. Har allerede planlagt et som bliver udgivet imellem jul og nytår :-)

      Slet
  4. Hej Ida jeg har lidt et lille spørgsmål til dig. Hvordan får du dine billeder i så stor en størrelse? :-)
    Håber du vil svare.

    http://juliewintherjonasson.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine billeder redigerer jeg i et redigeringsprogram til størrelsen 1000x667 (Breddexhøjde). Derefter sætter jeg dem ind når jeg laver et indlæg, og så vælger jeg bare oprindelig størrelse :-)

      Slet
  5. Du er så smuk, virkelig!!! Elsker bare moss copenhagen, så ja, skønt outfit! Knus

    SvarSlet
  6. Hej Ida!
    Hvilken app eller andet bruger du til at lave dine billeder sort/hvide, som på disse billeder? Jeg er vild med det ;)
    Knus Frederikke

    SvarSlet