14.12.2013

i'm finally happy because of you



Hey pigerne! I denne weekend er jeg så heldig at tilbringe min tid med min dejligste kæreste Nicolai. Vi startede dagen med en tur ind til Aalborg, hvor vi spiste en super lækker brunch. Derefter fik vi købt de sidste julegaver til hver vores familie. I aften er jeg blevet noget så forkælet med en ny kjole, som jeg vil bruge til jul og nytåret. Ej, han er bare den mest fantastiske på denne jord! Der er slet ikke ord for det. I morgen når vi vågner side om side, giver vi selvfølgelig hinanden adventsgaver. Er så spændt, og selvfølgelig får I også gaven at se! Forresten så er der en give-away oppe på bloggen på mandag! UHHHH, spændende! En lille julegave fra mig og til mine dejlige læsere. Husk at jeg elsker jer alle! Jeg håber, at I nyder julen vel som jeg gør. Kys

10 kommentarer:

  1. Årh, hvor er I to dejlige sammen!

    matildesblog.com

    SvarSlet
  2. Hvor er i søde, hvis du har lyst kan du tjekke min blog ud her: http://albertekallesoe.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Omg... I' bare for søde<3<3<3<3

    SvarSlet
  4. Hyggeligt! Hvorhenne fik I brunch?

    - Anne

    SvarSlet