26.12.2013

christmas lunch with the family




tee, monki - jeans, dr denim - støvler, dr martens - blonde bh, femilet - ring, line&jo - halskæde, jane kønig - armbånd, BeChristensen

Glædelig 2. juledag mine skønne læsere! Lige nu sidder jeg til julefrokost hygge med min mors familie. Det er en fast tradition, som vi gør år efter år. Dog har vi lavet menuen om i år, det er altid rart at prøve lidt nyt! På har jeg valgt noget enkelt, men alligevel piftet det op med et par smykker. Havde I en dejlig juleaften? Jeg havde i hvert fald. I kan godt glæde jer til en julegave video, som jeg er i fuld gang med at lave. Hvad synes I om mit outfit, og hvad laver I på 2. juledag? Kys

13 kommentarer:

  1. Elsker dit outfit! :) Bruger du fjernbetjening til dit kamera når du tager outfit billeder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Får min kære moder til det, hehe :-)

      Slet
  2. Hvor er det et fint outfit, elsker blonde detaljen!

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Josefine! Og ja blondedeltaljen sætter et lille præg på det ellers så sorte outfit!

      Slet
  3. Blackster outfit i de kolde måneder er det bedste :) Fin detalje med blonden!

    SvarSlet
  4. Virkelig et fedt outfit. (:

    http://fairestaddiction.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Hvor lang er kæden, til din Jane Kønig halskæde? - Super fedt outfit :-)

    SvarSlet
  6. Super fedt outfit, du ser skøn ud! Jeg læser selv din blog ret ofte, og man kan vel sige at jeg er blevet en fast læser nu. Jeg har selv en blog hvis du har lyst til at tjekke den ud;)

    http://rachelkrogstrup.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Årrh blonde BH'en er virkelig flot, og Jane Kønig halskæden er virkelig også sød. Lækkert outfit.

    www.amalie-nanna.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet