22.12.2013

4. søndag i advent


Hey piger! Nu er det ikke længe til jul, lad mig tælle.. Kun 2 dage! Ih, hvor jeg glæder mig. Og jeg er jo så heldig allerede at skulle åbne nogle få gaver i morgen, da jeg holder jul med min far der, hihi. Men i dag da jeg vågnede op til morgenmad, lå der er en super fin pakke ved min tallerken. I pakken var der en mac læbestift, og jeg er så glad for den! Den minder lidt om Vegas Volt som jeg har, og så alligevel ikke. Læbestiften hedder Lustering og er i konsistensen Lustre. Hvad synes I? Og hvad fik I i dag? Kys

8 kommentarer:

  1. Hvor er den dog smuk! Og wau, dine tænder <333
    Knus Anna

    SvarSlet
  2. Den er virkelig fin! Elsker macs læbestifter, især lustre finish.

    SvarSlet
  3. Hvad er det en MAC læbestift står til? :-)
    xx

    SvarSlet
  4. Nej hvor er den fin, perfekt til juleaften <3

    SvarSlet