19.11.2013

my lovely instagram


Hej piger. Ja, længe siden at I sidst har set et indlæg fra mig af, men.. Jeg er nu blevet rask og har siden da skulle følge op på en helt masse lektier, så derfor har jeg valgt at fokusere 100% på skolen før alt andet i første omgang. I dag vælger jeg noget let, jeg fik fri klokken halv fire fra skole, og når man så først er hjemme fra skole med bussen, ja.. Så er der desværre bare mørkt. Hvilket os bloggere hader, haha. Naturligt lys er et musthave for os. Jeg har valgt at fokusere lidt på instagram i dagens anledning, så derfor har jeg sat min instagram lidt mere op istedet for en helt collage fyldt med forskellige billeder. På min instagram hedder jeg @idasavkov, som I jo nok kan læse. Jeg er meget interesseret i at høre jeres brugernavne, da jeg selv er en storforbruger af den app! Så skriv jeres navn med det samme! Fortsat dejlig tirsdag aften. Kys

16 kommentarer:

  1. Elsker din Instagram! :-)
    - Jeg hedder selv amandaebhansen, håber du vil tjekke den!

    SvarSlet
  2. Jeg hedder agneshjorth
    ♥♥♥

    SvarSlet
  3. Lækker insta!

    - frejanilsson1234

    SvarSlet
  4. Du har nok noget nær den fineste instagram, Ida!

    @metteoestbye

    SvarSlet
  5. Din IG er så fin! Håber du vil tage et kig på min @sofienordby ��

    SvarSlet
  6. Jeg følger dig, og du/i er velkommen til at følge mig. Lægger billeder op af mit 16 årige-pige liv.
    idaamaliep

    SvarSlet
  7. Jeg følger din ig. ♥
    @matildedh

    matildesblog.com

    SvarSlet
  8. Elsker din ig!
    Min er: @miriamsoukaina

    miriamnenni.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Du har en virkelig fin IG, min er @simone_mille
    Knus <3

    SvarSlet
  10. Følger allerede din instagram, min er bare @annawoermer :)

    SvarSlet
  11. birdie2030 - følger dig allerede :))

    SvarSlet
  12. Har lige oprettet en instagram der hedder @annanguyen_tmi :)

    SvarSlet
  13. Jeg følger din instagram ♡

    Min er cecilie_stenberg

    SvarSlet
  14. Din Instagram er super flot! Min er: @anna_husted

    SvarSlet
  15. Du er min yndlingsinstagram og jeg har fulgt dig lige siden jeg selv fik insta, haha :) jeg hedder @fieflatau
    Btw elsker din blog! Det ville virkelig være fedt hvis du ville tage et smut forbi min?
    Www.productofsocietybyfie.blogspot.com
    Knus

    SvarSlet