07.11.2013

good idea for breakfast or lunch


Hellooooo girls!! Seriøst undskyld, undskyld, undskyld for min mega dårlige blogging! Jeg vælter med afleveringer i skolen lige nu. Om mindre end en måned, får jeg også min årskarakter, så derfor knokler jeg ekstra for skolen lige pt. I kender jo sikkert til det med lektiemængden.. Nå, men.. Jeg besluttede mig for at vise jer min absolut favorit morgenmad lige nu eller bare som snack hen på eftermiddagen. Glasset består af græsk yoghurt 10%, lys sirup og crüsli. Det smager fantastisk! Hvis man vil være lidt sundere en dette, så drop siruppen. Jeg er bare som person, at jeg synes, at græsk yoghurt er for surt uden noget sødt til. Hvad synes I om mit bud? Kys

forresten, hvis I har nogle idéer til blogindlæg, så kommenter meget gerne...

7 kommentarer:

  1. Uh, det ser lækkert ud! Dog ville lidt frugt og nødder gøre godt hos mig :)
    Knus

    Fact.fictions.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Når jeg skal have græsk yogurt køber jeg aldrig den blå (altså den der hedder 10%) peøv hellere den grønne af dem, den er nemlig kun på 0,2% og jeg synes personlig det smager af det samme !

    SvarSlet
  3. Lyder lækkert! Et indlægs idé kunne være en polyvore med outfit idéer?? :)

    SvarSlet
  4. Det ser satme godt ud! Mmmh :-)

    www.nannafreving.com

    SvarSlet
  5. Flere mad indlæg!
    De er vildt fede!

    stenaalgart.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  6. Aj, hvor er den blevet flot!
    Jeg elsker din blog! Du virker som den sødeste veninde, gid jeg var veninder med dig! Efter alt det du har været igennem, er du så sej at have rejst dig op og fundet lys og en god hverdag igen! De inspirerer mig så meget. Jeg havde selv en slem periode hvor jeg var meget ked af det og deprimeret, så jeg kender lidt til de du har været igennem. Lige meget hvad folk skriver er du for sej, og inspirerende!!!
    du virker som skrevet som den dejligste veninde!!!!!!! :)
    Knus Sidsel :)

    SvarSlet