13.10.2013

twenty-five random facts about me


1. Jeg har en fantastisk kæreste, som jeg elsker højt. 2. Jeg går på privat skole i centrum af Aalborg. 3. Mine forældre er skilt. 4. Jeg stiller utrolig høje krav til mig selv. 5. Jeg bliver vildt nervøs, når jeg får karakter. 6. Jeg spiller trombone. 7. Min ønske destination er klart New York eller Florida. 8. Jeg drømmer om at blive sygeplejerske, når jeg en gang er blevet voksen. 9. Jeg er ret så afhængig af min iPhone. 10. Når jeg hører musik, er det altid en slags form for depri musik, da jeg elsker det. 11. Jeg har altid et elastik om håndledet, da jeg tit føler mig stresset med håret nede. 12. Uden mit casio ur på armen ville min hverdag ikke fungere optimalt, haha. 13. Jeg blev konfirmeret d. 28. April 2013. 14. Jeg er ikke særligt genert for at spørge fremmede om hjælp, men når jeg så møder nye mennesker alene, er jeg meget genert. 15. Når jeg har neglelak på mine negle, bider jeg dem oftest ikke. 16. Jeg roder ekstremt meget i mit skab, amen come on, gør alle piger ikke det? haha. 17. Jeg kan aldrig passe ballarina sko, enten er de for små eller for store. 18. Jeg bliver vildt hurtigt jaloux, og det skal jeg seriøst arbejde med. 19. Jeg har de grimmeste fodbold fødder, haha. 20. Jeg er stoppet med at glatte hår til hverdag, da jeg har fundet ud af, hvor tørt og ødelagt ens hår bliver. 21. Jeg skal til One Direction koncert d. 16. Juni 2014!! 22. Varme drikke er ikke lige min kop te. 23. Jeg fryser nærmest konstant, og mine hænder er stortset altid iskolde. 24. Jeg løb igennem en glasdør og røg direkte på sygehuset, da jeg var 6 år gammel. 25. Jeg hader at få massage, jeg synes at det kilder og gør vildt ondt!


14 kommentarer:

  1. årh hvor er det sjovt at læse,haha <3

    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Sjovt at læse, vi minder faktisk en del om hinanden.
    Hvem skal du til One Direction koncert med? Jeg anede ikke du var "fan" af dem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke den største "fan", men jeg synes, at de er utrolig gode :-)
      Jeg ved ikke, hvem jeg skal af sted med endnu, da jeg har en billet til overs, som jeg må bruge til at invitere en veninde med, hehe.

      Slet
  3. Hm super fedt at du skal til one direction koncert, når du bare synes de er 'i orden' (!!!!) der er mange større fans derude, so sry.

    SvarSlet
  4. Elsker at læse sådan nogle slags indlæg:)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Elsker at læse sådan nogle "personlige" indlæg, heh. (:

    http://eyesintheshadow.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Synes det er så sjovt at læse sådan nogle personlige indlæg! Fortsæt det gode arbejde!
    http://jannealslev.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Super fint indlæg, og fed Insta (selvfølgelig også blog) du har dig!

    Kig meget gerne forbi - http://bycarolines.blogspot.dk

    SvarSlet