01.10.2013

september favorites


Okay, det her indlæg virker måske ret kedeligt i forhold til månedens favoritter. Det har været ekstra svært i denne måned, grunden ved jeg ikke, men det følte jeg bare. Men så valgte jeg mine to helt store favoritter denne måned. Den første ting blev mine hvide converse allstar. Jeg er så glad for dem, de passer til stortset alt. Den anden ting er min nye iPad4 med retina skærm. Det lyder ret nørdet, men i denne måned har den været super effektiv for mig. Jeg bruger den bl.a. til skole hver eneste dag, især i de sproglige fag er den fantastisk for mig. Hvad synes I? Kys

4 kommentarer:

  1. Elsker dine converse, og dit billede på I-pad'en! Fine favoritter. (-:

    // Kram, Anna
    http://factfictions.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Synes desværre, du er blevet sløv til at opdatere på bloggen. Det er ikke for at kritisere overhovedet(!!), det er bare rigtig ærgerligt, da du altid har været min yndlingsblogger :( <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, skal nok prøve. Det er bare svært at få til at passe med skolen desværre :(

      Slet