24.10.2013

danefæ vinterjakke





Hello girlssss! Så er jeg hjemme efter en dejlig dag i selskab med min dejligste veninde Kristine. Da jeg nåede indenfor, tænkte jeg, hmmm.. Skulle jeg egentligt ikke vise min vinterjakke ordenligt? Og jo, selvfølgelig skulle I have billeder af den! Mærket er Danefæ, og jeg har så også måtte slippe 1500 kroner for den, ja.. Men jeg tænkte, at jeg ville forkæle mig selv denne gang med noget brugbart, som holder længe. Den er så lækker at have på, og så er den jo syet A-formet, hvilket jeg elsker, hehe. Plus jeg synes ikke, at denne jakke gør en så tyk som alle mulige andre vinterjakker, som oftes gør det et problem for mig at købe den rigtige. Og så synes jeg bare at det mønster, som den har i hatten og indeni er noget af det sødeste, hæhæ. Hvad synes I? Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar