20.09.2013

lately on instagram


Hey mine skønneste piger!! Lige nu sidder jeg i toget på vej ned til min dejligste Nicolai, hvor jeg skal være weekenden over. For at I ikke skulle vente helt til på mandag med et indlæg, så har jeg lige fået mixet nogle billeder sammen fra min instagram profil. Min instagram er @idasavkov, hvis I ikke allerede følger mig. Jeg er meget interesseret i, hvad mine skønne læsere har af instagram, derfor er I velkomne til at skrive jeres instagram profil nedenunder i kommentarfeltet. Jeg håber, at I får en dejlig weekenden. Kys

20 kommentarer:

  1. god weekend!

    annaabrandii

    SvarSlet
  2. hyg dig med nicolai :)

    nannafink

    SvarSlet
  3. Du må have en super weekend med Nicolai, i er simpelthen så søde sammen!

    Sidselkrog

    SvarSlet
  4. @astakristensen

    SvarSlet
  5. Du har simpelthen den fineste blog<3
    Jeg hedder Rebecsen_ på instagram.
    God weekend;-)

    SvarSlet
  6. Elsker din blog!
    @imacow_withstripes på instagram
    Knus (:

    SvarSlet
  7. Håber i får en god weekend :-)
    @luanavictoria_

    SvarSlet
  8. Håber du får en dejlig weekend, knus

    @Cirkee
    Cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. @katrinejonasen <3

    SvarSlet
  10. elsker dine billeder! :)
    instagram.com/kamilliahs xx

    SvarSlet
  11. Lyder hyggeligt!

    maria_hammer

    SvarSlet
  12. @_lulle_ på instagram

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Dejlige billeder! <3

    Ceciliedraebye

    SvarSlet
  14. Hej ida <3
    For nylig faldt jeg faktisk helt tilfældigt over din skønne IG! Du har sådan nogle lækre billeder, så jeg blev jo nødt til også lige at tjekke din blog ud.. Den er godt nok også fantastisk, hvilket du også virker, så det ville betyde meget, hvis du gad tjekke min Instagram ud! <3 <3 Du kan finde min profil her: http://instagram.com/simone_mille
    Kys, og hav forresten en dejlig weekend med din kæreste!

    SvarSlet
  15. Du er en af mine yndlings IG'er, den er så fin! ❤️
    @sofienordby

    SvarSlet
  16. Håber at du får en rigtig god weekend! :-)

    På Instagram hedder jeg: emiliemaarup

    SvarSlet
  17. Du har virkelig en fantastisk Instagram! Ha en god weekend søde Ida! :-)
    Hedder forresten selv amandaebhansen på instagram.

    SvarSlet
  18. Din ig er så hyggelig!
    mariachristiansenn

    SvarSlet
  19. Elsker virkelig din instagram! :)

    Tjek vores blog ud: aintnoturningback.blogspot.dk

    SvarSlet
  20. Elsker virkelig billedet af tøjet!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet