09.09.2013

home again from paris


Hey mine alle dejligste piger! Nu er jeg hjemme og er så klar til at rykke på bloggen med hård hånd. Først synes jeg, at Signe skal have en kæmpe ros for hendes inspirerende gode arbejde i ugen, hvor jeg var væk. Hun har gjort det så flot, synes I ikke? Nå, men jeg kom hjem fra Paris fredag eftermiddag og skulle videre til bryllup hele lørdagen, så jeg har haft travlt. Jeg havde en helt igennem fantastisk tur med min klasse og paralel klasse. I løbet af ugen kommer der selvfølgelig billeder dernede fra, så I kan se, hvad jeg har lavet i løbet af de små fem dage, jeg var væk i. Skal vi ikke også bare sige, at jeg har brugt rigeligt med penge? Haha. Jeg glæder mig sådan til at vise jer mine køb. I må have en dejlig mandag alle sammen derude som læser med! Kys

5 kommentarer:

  1. Hej Ida.
    Ved du om der er back to mac i Paris? Jeg håber at du vil svare:)

    Knus

    SvarSlet
  2. Hej smukke. Hvor er din trøje fra? Den ser vildt fedt ud :-)

    SvarSlet
  3. Hvor ser du dog sød ud :)
    Virkelig fint billede..

    Josefinechristensen.blogspot.com

    SvarSlet