10.08.2013

dream outfit for a wedding


Om mindre end en måned skal jeg til Bryllup ved nogle meget tætte venner. Jeg er blevet sat på opgave til at spille trækbasun i kirken og tage en masse billeder af dem. Jeg har før taget billeder af deres datter, så de hyrede mig igen, haha. Nå, men jeg har jo selvfølgelig bimlet en hel del med, hvad jeg skulle tage på til den dag. Lige nu sidder mine tanker bare på disse fantastiske sko fra TOMS. Jeg har det bare sådan, at jeg bare MÅ eje dem! De er så lækre, virkeligt. Dertil vil jeg gerne have en sort buksedragt på, så jeg skal vist på udkig her snart, hehe. Disse ting på billedet ovenover ville være mine absolut favorit ting, som jeg kunne bære på den dag, virkeligt. Bare jeg havde råd til alle de lækre sager, hehe. Hvad synes I? Kys

11 kommentarer:

  1. virkelig stilet og flot - og bukserdragter er jo in lige for tiden!
    Held og lykke :)

    Knus Signe
    beautymorebeauty.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det er er super fint outfit :) Jeg var selv til bryllup i maj måned, hvor jeg havde lignende buksedragt på - og det fungerede så godt :)

    Kh Rikke / www.madebyrikke.dk

    SvarSlet
  3. Sød sød buksedragt :)

    www.josefinechristensen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Kæft et lækkert outfit! <3

    Du må meget gerne tage et kig forbi - liveanddream-claudia.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Virkelig lækkert outfit!

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. mega lækker buksedragt ja!

    SvarSlet
  7. Jeg er selv indehaver af denne; http://www.topshop.com/en/tsuk/product/clothing-427/playsuits-jumpsuits-2159081/mesh-t-shirt-all-in-one-1776521?bi=1&ps=20 - buksedragt og den er af det lækreste materiale og suker smuk, med en flot åben lukning i ryggen, tag et kig på den, fordi den kan jeg helt klart anbefale dig!

    xoxo
    http://fuckinglivetwice.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Super lækre ting. Er ret vild med Chanel-neglelakken <3

    http://katrineberner.blogspot.dk/

    SvarSlet
  9. Kunne godt forstille mig det ville være et fantastisk sæt! dog tror jeg læbestiften ville være lidt for heftig :)


    mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Hej søde Ida. Er du fast læser af din blog. så fed! Kunne være rart hvis du ville tjekke min ud hihi

    SvarSlet
  11. Hej Ida, jeg har lavet en bloganbefaling af din blog :)

    http://ljubljanac.blogspot.dk/

    SvarSlet