13.07.2013

in turkeys paradise



Lige nu befinder jeg mig faktisk nede i Tyrkiets hede. Her er SÅ dejligt og jeg nyder hver eneste sekund af min tid hernede. I dag har min mor og jeg bare ligget ved poolen og ikke mindst stranden og slikket en masse sol. Jeg har allerede tan-linjer, haha. Alt er bare skide godt, maden, poolen, varmen, stedet, det hele! Jeg vil slet ikke hjem igen på fredag, heldigvis har jeg dog næsten en hel uge tilbage, hæh. På onsdag er vi faktisk så heldige, at vi skal ud at svømme med delfiner!! Omg, jeg er helt skudt.. Jeg kan overhovedet ikke vente! Det bliver virkeligt en uforglemmelig oplevelse, det er jeg sikker på. Nå, men har I det ellers godt? Kys

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud, sødeste Ida! -Gid det var mig ❤
    -Fortsat god ferie.

    SvarSlet
  2. Hvor se det lækkert ud og meget spændende det med delfiner, jeg ville ønske jeg skulle på ferie i år;)

    Jeg har en give away igang på min blog, hvor man kan vinde en valgfri Chanel neglelak
    http://nannasimonsen.blogspot.dk/2013/07/give-away-vind-en-valgfri-chanel.html

    SvarSlet
  3. Hvor er du bare fantastisk smuk, min skat. Miss you <3

    SvarSlet
  4. Hvor i tyrkiet er du?, vi tager til mallorca den 12. August så det er lige ni dages ekstra sommerferie hehe

    mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet