21.07.2013

Converse All Star



I Tyrkiet fik jeg selvfølgelig købt mig en masse billige ting, hehe. Jeg fik bland andet købt disse to par converse i farverne grå og blå. Kvaliteten er faktisk ret god, da man kunne få i forskellige kvaliteter, og jeg valgte den bedste. Selvom at de jo helt sikkert er en kopi af Converse, så er jeg faktisk lige glad. De er pisse fede og ligner de ægte. Jeg gav kun 150 kroner pr styk, så jeg er mere end tilfreds! Er I også bare sådan en stor forbruger af converse? Dem synes jeg aldrig, at man kan få for lidt af, heheh. Kys

20 kommentarer:

  1. Ahh, hvor snyd!
    Ville elske hvis du ville tage et kig på min blog. Astrid-thetrueme.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Kigger selvfølgelig forbi med det samme! :-)

      Slet
  2. De er rigtig fine :-)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Fedt billede og fede sneakers :)

    www.josefinechristensen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hejsa vil du ikke følges? På Bloglovn og som fast læser? Jeg har også en Facebook ;) turquoise-and-caicos.blogspot.com/ Hvis du syntes min blog virker interessant! Ofc.

    SvarSlet
  5. Louise Christensen21 juli, 2013 22:01

    Mener du ikke "dem synes jeg aldrig, man kan få for mange af"? - Ellers giver det ikke rigtig mening. Eller er det bare mig? :)

    SvarSlet
  6. "Hvis de alligevel ligner 100%, hvorfor så give flere penge" vognen hopper jeg også med på! Så er der flere penge til andet lækkert? :-))
    ELsker overskriften til dine indlæg og det ser ud somom du bare har det pisse fedt i Tyrkiet! Vildt flotte billeder derfra!

    http://anna-smiler.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. de er jo fake?

    SvarSlet
    Svar
    1. De ligner jo de rigtige alligevel? Så hellere da spare 450 kroner? hehe

      Slet
  8. Elsker converse! har ikke så mange, men går ikke i andet hehe

    mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Tusind tak, hvor er du sød. Kigger forbi nu!

    SvarSlet
  10. Heyy.
    Super sød og inspirerende blog du har dig. Vi kunne måske følges? Smid en kommentar på min blog, hvis det har interesse!

    Kærlige knus & kys
    http://erica-schou.blogspot.dk/

    Og forresten har jeg en giveaway i gang, deltag hvis det lyster!
    http://erica-schou.blogspot.dk/2013/07/giveaway-casio-ur.html

    SvarSlet
  11. Du har en meget lækker blog! Elsker dit layout, det er meget enkelt og smukt.
    Jeg har tæmkt på hvilken skabalon du har og hvordan du har lavet din blog så smuk??

    Hved godt at der måske er mange der spøger om det. Men jeg vil virkelig gerne vil vide det,
    da jeg selv overvejer at starte en blog op og din bare er så inspirerende!

    Håber du vil svare - Knus Ida

    SvarSlet