30.06.2013

some of my favorite instagramers #1






Hej piger. Som I jo ved, så er jeg på til træningstur/DM med min garde. I har tit spurgt mig, om jeg ikke ville lave et indlæg om mine yndlings instagramers. Jeg har derfor planlagt dette indlæg til jer omkring hvilke instagramers, der er mine favoritter. I kan se deres brugere ved at klikke på deres navn under billederne. Gå helt klart ind og følg dem! De er virkeligt værd at følge, og jeg elsker at se nye billeder fra dem. Som i jo nok også kan se, så er dette #1 af mine favorit indlæg om instagramers, så derfor kommer der også en #2. Kan I nu nyde jeres sommerferie, så ses vi igen. Kys

4 kommentarer:

  1. glæder mig til næsten indlæg!

    SvarSlet
  2. Super fint indlæg :) jeg synes godt, at man kan ane hvilket tema du er til ;) derfor ville det være super fedt hvis du nu også valgte nogle lidt mere "hverdags-agtige" hvis du forstår? :)
    Knus <3

    SvarSlet