22.06.2013

new tees from my cousin




For det første vil jeg lige sige, undskyld x3 hvor ikke at have været særlig aktiv på bloggen de sidste par dage. Mit liv er virkeligt et rod, men et godt rod lige nu. Jeg har så mange planer, som jeg skal føre ud i livet, men derfor vil jeg da ikke kunne drømme om at stoppe her, fordi I er sådan nogle dejlige mennesker, som jeg holder virkeligt af. I, ja DIG, som sidder og læser det her, det er DIG, som får mig til at blogge, husk det.
Nå men, i går var jeg til skt. hans med min fars familie, hvor min ældre kusine havde en pose tøj med til mig. Gæt en gang nogle virkeligt lækre mærker og så god kvalitet! Min yndlings af disse 4 tees er nok den fra acne med de sorte prikker, åhh.. Er så forelsket, og hvor er jeg egentligt heldig, ikke? hehe. Kys

4 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte! Gad godt at have en kusine..

    SvarSlet
  2. århhhh, hvor er du heldig!!! :)

    SvarSlet
  3. Lækre sager, gid det var mig!

    Du skriver i nogle tideligere indlæg, at nike free sko kan købes på "5nikeoutlet.com", så ville bare lige høre, om du har nogle erfaringer eller noget kendskab til siden, om den er fake osv.? Kys

    SvarSlet