26.05.2013

sunny sunday





tee fra monki - shorts fra monki - cowboy jakke fra topshop - solbriller fra gina tricot - ur fra casio - nike air force1 fra naked
I dag har jeg været til tattoo træning i garden, og I tænker nok "hvad fanden er det?", haha. Tattoo træning er noget med march formationer at gøre, hvor vi selv skal finde på en masse, som vi så stiller op til til DM til sommer, wow hvor jeg glæder mig! Ja, lidt nørd er jeg altså, haha. Det forbinder de fleste i hvert fald garderlivet med at være. Og så som jeg uheldig har været, så er jeg blevet solskoldet på begge arme, har mærke efter mit ur og efter min trøje, og min stakkels nakke er også helt rød. Det der med at glemme solcremen, det dur altså bare ikke, haha. Ellers har jeg samlet grill med min mor i dag og bare slappet af. Forresten så undskylder jeg for dårlig blogging den sidste uge. I fredags fik jeg fjernet mit modermærke og har simpelthen haft så mange ting. Nu vil smutte i bad og bagefter hygge med en smoothie i min dejlige seng. Kys

6 kommentarer:

  1. Hvad redigere du dine billeder i?<3

    SvarSlet
  2. Hvor har du købt den trøje? (altså butik, hjemmeside, U know) Synes den er sååå fed, og vil super gerne have sådan en til næste gag jeg skal til fest!
    Knuuuuus

    www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. DU SÅ SMUK!

    SvarSlet
  4. Vil også gerne specifikt vide hvad du gør ved dine billeder, synes aldrig min redigering bliver bare halvt så god )-:
    - btw du er utrolig pæn, og fede briller!!

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  6. Det er godt nok mærkeligt at du bliver ved med at slette min kommentar!

    Det er jo bare et spørgsmål så her kommer det igen "hvorfor lagde du et billede op af dig selv der græder på instagram og nu har du slettet det"???

    Knus:)

    SvarSlet