17.05.2013

my new little baby mac




Se en gang hvad jeg er blevet en lykkelig ejer af.. Min macbook pro 15" er nu havnet i mine hænder, og er klar til at blive brugt! Jeg er så glad for mit dyre køb, men jeg kan bare mærke, at den også bare er alle pengene værd. Lige nu sidder jeg faktisk og blogger fra den, hvilket er utroligt dejligt og nemt. Jeg har jo nærmest allerede lært den at kende - aaah, måske ikke helt, men mange af de ting, som jeg har udforsket indtil videre, hehe. Har I også en macbook, og er I ikke også bare mega glad for den? Åhhh, kan næsten ikke forstå, at den er min, hihi. Kys

13 kommentarer:

  1. Fedt! Jeg har også lige fået Macbook i dag!! :-D

    Er også bare mega lykkelig!

    http://sarahemiliee.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. De er deeejlige! Har en af de "ældre" Macbook Pro'er - altså ikke den med Retina, men en 2010 eller 2011 model :)

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
  3. Årh, hvor er du heldig, tillykke!

    SvarSlet
  4. Ej hvor fedt, og vildt snyd!! Gad godt ha' en selv ;)
    Er 15' egentlig den mindste eller største af dem?

    http://amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Ved det nok er et lidt underligt spørgsmål, men hvor har du købt dit hvide sengetøj? <3
    - Har en macbook i "13,3" og er vildt glad for den.. :-)

    SvarSlet
  6. har selv en Macbook Pro Retina"13", som jeg fik i konfirmations gave - og ja, jeg er mega glad for den!

    SvarSlet
  7. ej hvor fedt! min mor mener jeg ikke er ansvarlig nok.. haha!

    tag et kig forbi og smid en kommentar!
    http://celinahuynh.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Apple laver bare de fedeste computere! Har selv den mindre udgave :)
    Kig forbi, det vil jeg blive glad for :)

    Beautymorebeauty.blogspot.dk

    Knus Signe

    SvarSlet
  9. Er også hans for min, MacBook Pro 13,3�� Su bliver så glad for den��

    SvarSlet
  10. Åååh, hvor er du heldig!

    SvarSlet
  11. Hvad kostede den og hvor har du købt den? :-)
    ps, den lyserøde hoodie du har et billede af på instagram - hvor er den fra? har selv ledt efter en længe, men har ikke fundet nogen, så det ville være en super hjælp!

    SvarSlet
  12. Ih altså hvor er du heldig <3

    SvarSlet
  13. Årh, hvor lækkert. Så misundelig!

    SvarSlet