14.04.2013

she wearing her skaterskirt



| nederdel fra asos - tee fra ganni - sko fra converse all star - halskæde fra bahne - leggins fra rema1000 (haha) |

Som skrevet i går, så har jeg været til nonfirmations-fest hos min yderst fantastiske veninde Marie. Hun var så smuk og fin i hendes mors enkle brudekjole, som selvfølgelig var blevet syet kort. Så var der jo selvfølgelig også taler, og jeg må indrømme, at jeg ikke kunne holde tårerne inde, haha. Jeg er seriøst den værste til at holde tårer inde. Nok om det, så havde jeg en dejlig dag. Og nu kan jeg virkeligt slet ikke vente til, at jeg selv skal (k)onfirmeres. Det ser jeg absolut utrolig meget frem til! Kys

24 kommentarer:

  1. Hvor er du smuk søde Ida! Super fint outfit btw. Hvor må du være spændt nu, hihi.

    julie-og-claudia.blogspot.dk

    Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du dejlig Julie! Jeg er simpelthen så spændt!

      Slet
  2. Du er virkelig smuk, elsker skater skirts!

    knus
    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Elsker virkelig din blog!

    // http://mixedbows.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Såå fint og inspirerende!

    www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Virkelig et fint skater skirt!
    Får vi billeder af se fra din konfirmation?
    Knus
    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig får I billeder :-)

      Slet
  6. Hvad størrelse har du købt dit skater skirt i?:) Det er virkelig fint.
    Knus Cecilie

    http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Str. 8, men kunne sagtens have kunne passe en str. 6. :-)

      Slet
  7. Hvad er det for nogle psykiske problemer du har haft???

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har stadig psykiske problemer, men ikke så meget som førhen. Jeg er diagnotiseret med en mid depression.

      Slet
    2. Ok har også selv en depression kunne det være at du evt gad lave et indlæg omkring dit sygdomsforløb??
      Det ville virkelig være til stor hjælp men forstår hvisbdu ikke har lyst til at dele det

      Slet
    3. Lyder ikke rart, jeg kender jo selv 100% til det. Jeg tænker meget over det :-)

      Slet
  8. Du er så smuk Ida! Elsker dit outfit! Glæder mig til at høre om din konfirmation, når du når dertil ♥

    SvarSlet
  9. Virkelig et lækkert outfit! Det mener jeg sgu, det er ikke for piget, hvilket jeg ikke er så meget til! Elsker alt ved outfitet!
    Tjek gerne min blog ud, og smid en kommentar! :-)

    Kram http://celinahuynh.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Vil du ikke lave et indlæg omkring din depression med behandling osv??
    Elsker din blog
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Har tænkt på det tit, og når jeg så skriver indlægget, fortryder jeg. Jeg vil helst ikke sætte mig i et "dårligt" lys eller blive kendt som hende pigen med en depression. Men det er helt klart overvejet mange gange! :-) Og tusind tak.

      Slet
  11. Årh hvor er den fin! Har du evt. direkte link til den?

    SvarSlet
  12. Hej Ida.
    Hvad kostede dit skaterskirt og hvad med fragt? :)

    Virkelig fed blog, du er virkelig inspirerende!

    SvarSlet