04.02.2013

easy and delicious breakfast


En god klassiker, som jeg er begyndt at holde meget af. Banan yoghurt blandet med hjemmelavet müsli og blåbær. Det er super lækkert og hurtigt at lave. Især de dage, hvor man har lyst til noget godt men samtidig hurtigt. Kys

Opskrift:
1 dl havregryn
35 g sukker
35 g smør

Alle ovenstående dele kommes på en varm pande, hvor de steges, til de er sprøde og brune. Start med at hælde lidt yoghurt i bunden skiftevis med musli, så der bliver forskellige lag.

18 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud :)
    Knus Anya.
    http://ingoldwetrust-anya.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var super lækkert! Og tak :-)

      Slet
  2. Lækkert!
    Vil du følge mig?

    mielouise.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Rigtig fin blog, med skønt indhold!

    Kig meget gerne forbi, vi kunne følge hinanden?

    hejcirkeline.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg kigger forbi din blog og smider evt. en kommentar, hvis jeg synes godt om din blog :-)

      Slet
  4. Hej Ida.
    Synes din blog er så skøn og lys! Ville høre om du havde lyst til at følges via. Googlefriend og Instagram? Kunne i hvert fald være rigtig fedt! Kig forbi min blog og skriv hvad du synes om idéen. Knus Amalie.
    http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Amalie. Tusind tusind tak! Jeg kigger forbi din blog med det samme og smider evt. en kommentar, hvis jeg er med på idéen. Kram

      Slet
  5. Har lige opdaget din blog, elsker den allerede! Den er så superfin!

    Knus

    zebrabyjohanna.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hvor ser det lækkert ud
    Knus

    SvarSlet
  7. rigtig fed blog!
    har du lyst til at følges? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Du følger mig bare, hvis du vil. Jeg følger tilbage, hvis jeg er interesseret. :-)

      Slet
  8. Du har den mest fantastiske blog ever! Hold nu kæft, hvor er du inspirerende. Har virkelig ikke oplevet denne følelse længe.. skøn, skøn og atter skøn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor skønt at høre!! Tusind tusind tak!!

      Slet
  9. Hvor har du købt din EOS med passion frugt smag/duft? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan både få den i Matas og Bahne :-)

      Slet
  10. Det ser lækkert ud! :-)

    Kig gerne forbi: marievasegaard.blogspot.com

    SvarSlet