31.01.2013

January favorites


Møtrik halskæde - Jeg fik den i fødselsdags gave fra Bahne. Jeg har brugt den enormt meget, da den lige pifter et outfit hurtigt op. Essie neglelak - En grå/sort neglelak som jeg fik i julegave. Jeg har brugt den flittigt og den er god mod min dårlige vane - jeg bidder negle - så med den på holder jeg mig fra nallerne. Håndcreme - Min elskede håndcreme fra the body shop med duft af mandel. Den er god her i de kolde tider hvor ens hænder bliver sindssygt tørre. Body butter - En dejlig bodylotion som også  er fra the body med duften af mango. Vildt god at smøre sig ind i efter et bad og den dufter utrolig godt! Canon EF 55mm 1.8 - Et super lækkert objektiv med super skarp kvalitet. Dr. Martens - Mine små babyer, åhh.. De er bare de lækreste her i vinteren, hvor der både kan risikere at ligge sne over alt men også mudder. Strik - En dejlig varm strik fra weekday, som jeg fik i julegave. Den er super dejlig de dage, hvor der bare er pisse koldt udenfor. Høretelefoner - En lækker ting altid at have i sin jakkelomme, som jeg hiver op ad lommen til og fra skole. Lipbalm - Min læbepomade fra EOS som bliver brugt flittigt, når læberne er tørre. Desuden har den også verdens bedste smag/duft af passionsfrugt. Tørklæde - Mit tørklæde fra gina tricot, som også bliver brugt flittigt både inde og udendørs, helt sikkert det jeg bruger mest.

8 kommentarer:

  1. Godt indlæg! Meget inspirerende , skal også lave januars favoritter, hehe.
    Super din blog!
    Knus Anya.
    http://ingoldwetrust-anya.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. mange tak for din kommentar på min blog :) jeg er rigtig vild med din blog, og du har helt sikkert fortjent en ekstra læser. jeg følger dig nu på bloglovin :)

    /Christina
    http://prettypretend.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Det er også nogle dejlige ting, giv mig dem!
    - God weekend! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Vildt skønne ting! God weekend til dig også :-)

      Slet
  5. Rigtig fine ting, elsker dine dr martens!

    SvarSlet