03.01.2013

Dagens outfit



Strik fra weekday - Lang undertrøje fra one two - Leggins fra H&M - Sko fra Converse Allstar - Halskæde fra Pieces

Så kom årets første skoledag. Man hvor jeg bare ikke orker skolen, jeg er så træt af at skal leve op til det hele. Jeg gad meget hellere bare at ligge hjemme under dynen, hehe. Men på et eller andet tidspunkt må vi jo i gang.. Det var nu også godt nok at se de andre fra klassen i dag efter ferien. 
Jeg valgte så i dag at påføre mig i min nye strik og en lang top under med et par hvide converse til. Nu vil jeg nok smutte en tur ind til byen med Frederik, og hvis jeg får købt noget, skal jeg nok vise det til jer! Kys

6 kommentarer:

  1. Utrolig smuk, dét er du. Det er et mega fedt sæt tøj, du er sindsygt inspirerende!
    - Jeg havde også første skoledag idag, og orkede det godt nok heller ikke, mere ferie tak!
    Håber du har det godt, jeg elsker din blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak! Kan godt følge dig i mere ferie, hehe ;-) Jeg håber også du har det godt, tak. :-)

      Slet
  2. Så lækker blog, og lækre billeder!! Hvad størrelse er dine billeder i? :) Håber at du vil tage et kig forbi min blog. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Mine billeder er størrelse 1000 x 677 :-) Smutter lige forbi din blog. Kram.

      Slet
  3. Ida din blog er såååå fed!!! Elsker den

    SvarSlet