29.12.2012

Julegaver


Så fik jeg filmet julegaverne til jer. Det tog lidt tid, både med at filme, klippe sammen og finde tiden til det, hehe. Jeg håber, at I kan lide den! Jeg er i hvert fald okay tilfreds i forhold til, at det er en af de første videoer, jeg har med at gøre. Skriv hvis I har nogle spørgsmål til videoen. Nu er det jo også snart, at vi går i mod det nye år. Jeg glæder mig sådan på en måde. Jeg har en masse nytårsfortsætter og ting jeg vil gøre anderledes, så det bliver dejligt. Hvad skal I lave nytårsaften? Jeg får selv en flok veninder på besøg, hehe. Kys

Husk at sætte videoen på HD kvalitet!

27 kommentarer:

  1. Fin video! Hvad har du filmet den med? :-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg har filmet med mit Canon eos 1100D. Kram herfra!

      Slet
    2. Tak for svaret:-)
      Er det et ekstra objektiv du har købt eller sådan noget? Har nemlig også det kamera, og jeg kan ikke finde ud af at filme... Hah føler mig lidt dum lige nu...
      Knus din ano ven

      Slet
    3. Du skal bare rulle drejeskiven helt nederst hvor der er sådan et "video-tegn". Håber du forstår!

      Slet
  2. Ahahahaha. Hvad hedder sangen? Den er jo vildt fed! :-D
    - Dejlige julegaver du har fået!

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare søg på Mashup 2012 på youtube, så kommer der en masse sange lignende den. Kan ikke lige finde den jeg har brugt :-(

      Slet
  3. Super video! Og mega fede gaver:-)
    Idas-notebook.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Idaaa super fed video, lav flere af dem!

    SvarSlet
  5. Hej Ida, super fed blog!
    Hvilken skriftype og størrelse er bloggens navn? :-)
    Knus Ida <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Min overskrift er et billede, som jeg selv har lavet, så kan ikke helt svare på det. :-)

      Slet
  6. Super fin video!
    Fede gaver, kan især godt lide den trøje du fik fra monki. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg er også helt vild med den trøje, hehe.

      Slet
  7. Nu ved jeg godt, at det er gaver - men jeg er lidt nysgerrig på prisen, i et par ting.

    Har du en ide om, hvad disse ting har kostet. De er super fede!
    Neglelak, BB cream, halskæde og trøje fra monki.

    SvarSlet
  8. Neglelakken koster 99 kroner, BB Cream koster vist 120 kroner, min halskæde koster 300 kroner og trøjen fra Monki koster 120 kroner! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tusind tak for det!

      Slet
  9. Hvad "kan/gør" det objektiv du fik?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har en lav blænde på 1.8. Det vil sige at du kan fokusere langt bedre på én ting i mens baggrunden er vildt sløret :-)

      Slet
  10. Hvor høj er du, og hvad størrelse er din trøje fra monki? :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er 158 cm høj :-) Min trøje er vist str. small.

      Slet
    2. Hvis man nu er omkring de 1.68, bliver den så for lille tror du?

      Slet
    3. Nej, det tror jeg ikke. Den er i hvert fald ret lang til mig :-)

      Slet
  11. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
    Svar
    1. Beklager at jeg kom til at fjerne din kommentar! Men pudderen kan købes i Matas.

      Slet
    2. Det gør ikke noget, og tak :-)

      Slet
  12. Hvor meget kostede dit adidas net?:)

    SvarSlet